התמחות בניהול טכנולוגיה, יזמות ומערכות מידע - מנהל עסקים MBA

המידע מעודכן לשנת תשע"ז

  • אודות התכנית
  • ניהול טכנולוגיה ויזמות
  • ניהול משאב המידע בארגון
  • אבטחת מידע וסייבר
  • מסחר אלקטרוני וטכנולוגיות חברתיות

ישראל, כידוע, נחשבת ל"אומת הסטארטאפ" ולמרכז עולמי מוביל של חדשנות טכנולוגית. ההצלחה הישראלית מבוססת במידה רבה על יכולות הניהול הייחודיות הדרושות בתחום זה.
 

ענף ההייטק בישראל בפרט ובעולם ככלל זקוק למנהלים מקצועיים, בעלי ידע ספציפי בניהול יזמות וחדשנות טכנולוגית, עם היכרות מעמיקה של טכנולוגיות המידע מצד אחד, ותיאוריות ניהוליות מנגד.
 

הסטודנטים בפקולטה לניהול ככלל ובמסגרת ההתמחות בניהול טכנולוגיה ומערכות מידע בפרט, זוכים להיחשף לידע הרב שנצבר בישראל בתחום. הם נחשפים מקרוב למחקרים העדכניים ביותר, וזוכים לרכוש גם ניסיון פרקטי.
 

ההתמחות כוללת לימודי ליבה אשר חושפים את הסטודנטים לתחומי ידע רחבים, ולצדם קורסים שמקנים להם את העקרונות והכלים המקצועיים הדרושים למנהלים בסביבות טכנולוגיות מתקדמות. ההתמחות מטפחת את היכולות הדרושות ליזמות טכנולוגית, ושמה דגש על עבודת צוות, ניתוחי אירועים ופרויקטים יישומיים. המרצים בהתמחות הם חברי סגל הפקולטה, לצד מרצים מובילים מהתעשייה הישראלית ומרצים אורחים מחו"ל.

 

 

מסלולי ידע בהתמחות

תוכנית ההתמחות בניהול טכנולוגיה, יזמות ומערכות מידע מאפשרת לתלמידיה לפתח את יכולותיהם באופן ממוקד באחד מארבעת הנושאים המגדירים את התחום:

  1. ​ניהול טכנולוגיה ויזמות
  2. ניהול משאב המידע בארגון
  3. אבטחת מידע וסייבר
  4. מסחר אלקטרוני וטכנולוגיות חברתיות

 

כל נושא מאורגן כמסלול למידה המאפשר ללומדים לגבש תובנות מעמיקות ומקיפות באותו נושא.
 

קורסי הבחירה המוצעים בהתמחות "ניהול טכנולוגיה ומערכות מידע במיקוד מדעי הדאטה ואנליטיקה עסקית" מוכרים גם לצורך ההתמחות ב"ניהול טכנולוגיה, יזמות ומערכות מידע" בכל אחד מתתי הנושאים.

 

 

פרויקט מסכם

תלמידים שהתקבלו ל-MBA, החל משנת הלימודים תשע"ה ואילך, מחוייבים להגיש פרויקט מסכם החל מהשנה השנייה ללימודיהם. על התלמיד להגיש את הפרויקט המסכם בהיקף 2 י"ס במסגרת קורס בחירה יעודי.

 

 

תנאי קבלה להתמחות

עמידה בדרישות הקורסים:

  • ניהול המידע בארגון בציון 78
  • יסודות האסטרטגיה בציון  78

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>