תו התקן הבינלאומי לאיכות ומצוינות אקדמית מטעם ה-AACSB הוענק לפקולטה לניהול

הוועדה המנהלת של AACSB אישרה את חידוש האקרדיטציה של הפקולטה לניהול באוני' ת"א לתקופה נוספת של 5 שנים. עדות נוספת לאיכותה של הפקולטה ומיצובה בתוך קבוצה נבחרת של כ-5% מכלל בתי הספר למנהל עסקים בעולם שעומדים בתנאי האקרדיטציה ונושאים חותמת איכות של הכרה בינ"ל במצוינות אקדמית.

22 יולי 2019
תו התקן הבינלאומי לאיכות ומצוינות אקדמית מטעם ה-AACSB הוענק לפקולטה לניהול

תו התקן הבינ"ל  לאיכות ומצוינות אקדמית, הניתן על ידי AACSB - הארגון הבינלאומי של בתי הספר למנהל עסקים בעולם, הוענק שוב לפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב בזכות הרמה האקדמית הגבוהה של המחקר וההוראה והעמידה בסטנדרטים הבינלאומיים של פיתוח וחדשנות בתכניות הלימוד. תו התקן מוענק לתקופה של חמש שנים ובתום התקופה עומד לבחינה מעמיקה ומקיפה. הפקולטה לניהול באוני' תל אביב היא היחידה בארץ המחזיקה בו מאז שנת 2003 ובשנה האחרונה עמדה בבחינה מחודשת לגבי כל התכניות והתארים הנלמדים.

בימים אלה הודיע ארגון ה-AACSB לדקאן הפקולטה לניהול, פרופ' משה צבירן, על עמידת הפקולטה בהצלחה בכל רבדי הבחינה והעניק לה את תו התקן לחמש השנים הבאות. הפקולטה לניהול נמנית עם 5% (בלבד) של בתי הספר במנהל עסקים בעולם (סה"כ 845 מוסדות אקדמיים ב-56 מדינות) אשר זכו להכרה והסמכה זו של ה-AACSB.  בין המוסדות הנושאים את תו האיכות של ה-AACSB  ניתן למנות את בתי הספר למנהל עסקים באוניברסיטאות: הרווארד, MIT, קלוג, סטנפורד, ייל, לונדון ביזנס סקול, אינסיאד ואוניברסיטאות מובילות נוספות ברחבי העולם.

לדברי סטפני בראיינט, סגנית נשיא בכירה ומנהלת ההסמכה הראשית של ארגון ה-AACSB, "כל בית ספר המוכר על ידי ה-AACSB הציג את יכולותיו במגוון תחומים, כולל הוראה, מחקר, פיתוח תכניות לימוד ולמידת הסטודנטים."

לדברי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול, "הכרה בינ"ל במצוינות אקדמית היא נדבך מרכזי עליו אנו מבססים ואותו אנו מקדמים מידי שנה. חידוש תו התקן מהווה הישג משמעותי המציב אותנו בשורה אחת עם קבוצה נבחרת של בתי ספר למנהל עסקים באוניברסיטאות המובילות בעולם. בנוסף לכך, תו התקן הבינ"ל של AACSB  מאפשר השתתפותם של סטודנטים בתואר ראשון ושני מהפקולטה במגוון רחב של תכניות חילופי סטודנטים עם מעל מאה אוניברסיטאות מובילות ברחבי העולם עמן יש לנו הסכמים והכרה הדדית בקורסים שנלמדים במקומות השונים. סטודנטים רבים מממשים לימודי סמסטר בחו"ל ונחשפים לתרבויות עסקיות מגוונות."

לידיעה שפרסם הארגון הבינ"ל AACSB>>

 

לרשימת בתי הספר למנהל עסקים בעולם, בעלי תו תקן AACSB>>

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>