פתיחת היום הראשון ללימודים עם פתיחת יום המסחר בבורסה לני"ע בת"א

עם צלצול הפעמון ופתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך בת"א, נפתחה גם שנת הלימודים האקדמית בפקולטה לניהול באוני' תל אביב בטקס המסורתי המרגש.

28 אוקטובר 2019
פתיחת היום הראשון ללימודים עם פתיחת יום המסחר בבורסה לני"ע בת"א

הפקולטה לניהול ערכה הבוקר (27.10.19) את הטקס המסורתי לפתיחת המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית.

על הפעמון, המסמל את תחילת המסחר, לחצו יחד - אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א, פרופ' דן עמירם, סגן דקאן הפקולטה וד"ר שי לוי, חוקר ומרצה בפקולטה לניהול באוני' תל אביב.

 

בדברי הפתיחה, ציין דקאן הפקולטה "פתיחת שנת הלימודים האקדמית בבורסה מסמלת את הקשר והדיאלוג הפורה בין לימודי מנהל עסקים לבין הזירה העסקית. השנה אנו שמים במרכז העשייה הענפה בתחומי החדשנות והיזמות, זרקור על עולם הסייבר והקשר לעולם העסקי  ולשוק ההון במציאות דיגיטלית המציפה  אתגרים מורכבים. מדובר באחד האיומים המרכזיים, עמם מתמודדות כיום הנהלות בכל העולם, והאחריות להיערך ולהגן מפניו  מוטלת על  הדרג הניהולי הבכיר ובכלל זה מנכ"לים, דירקטורים  וכל שדרת הניהול." 

פרופ' צבירן הוסיף ואמר ש"כחלק מהבנת השינויים בעולם העסקי, השקנו לפני ארבע שנים מסלול חדשני במסגרת התואר השני במנהל עסקים הכולל התמחות בסייבר ומקנה לסטודנטים את הידע והכלים להבין לעומק את הנושא ולהכין את החברות להיערך להגנה מפני איומים שעלולים לסכן את קיומה של כל חברה. בוודאי עבור חברות ציבוריות בעלות חשיפה גבוהה ומחויבות לשקיפות לציבור המשקיעים."
אמנון נויבך, יו"ר הבורסה לניירות ערך: "הבורסה לניירות ערך רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם האקדמיה ומברכת את מאות אלפי הסטודנטים המתחילים היום את שנת הלימודים, בכל הארץ, בשנת לימודים פורייה ומוצלחת ומקווים לראות את הסטודנטים משתלבים בשוק ההון הישראלי בעתיד."

 

לאחר הטקס, נערכו הרצאות של ד"ר שי לוי מהפקולטה לניהול, מרצה לחשבונאות וחוקר בנושאים של ההשפעה של דיווח כספי על מחירי מניות, יעילות ונזילות שוק ההון, שהרצה בנושא: "מדיניות הגילוי של חברות ציבוריות בארה"ב בנושא מתקפות סייבר" והרצאה של ליאור נבון, מנהל מכירות ופיתוח שווקים בבורסה לני"ע בתל אביב, בנושא: הבורסה בישראל כשער לחדשנות ישראלית.

 

באירוע השתתפו -  מנהלים מהבורסה לני"ע, חברי סגל הפקולטה לניהול באוני' ת"א, בוגרי הפקולטה וסטודנטים, ביניהם סטודנטים מחו"ל שהגיעו לפקולטה מבתי ספר מובילים בעולם ללימודי סמסטר במסגרת התכנית לחילופי סטודנטים, כחלק משיתוף פעולה של הפקולטה עם מעל ל-100 בתי ספר למנהל עסקים בכל העולם.

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>