נציגי מועדוני הסטודנטים בפקולטה לניהול קבלו תעודות הוקרה מהדקאן וסגן הדקאן

סטודנטים לתואר ראשון ותואר שני מובילים מועדוני סטודנטים במגוון תחומים וזוכים להצלחה גדולה בקרב הסטודנטים והבוגרים ולשיתוף פעולה פורה מול בכירים מהתעשייה

נציגי מועדוני הסטודנטים
נציגי מועדוני הסטודנטים בפקולטה לניהל קבלו תעודות הוקרה

בדומה לנהוג באוניברסיטאות מובילות בעולם, ומתוך ראיית הסטודנט במרכז העשייה, גם אצלנו, הסטודנטים מובילים מועדונים בתחומים הכי חמים (בלוקצ'יין, יזמות, נדל"ן, שוק ההון, ייעוץ אסטרטגי, נטוורקינג).
השבוע התכנסו כל חברי מועדוני הסטודנטים (סטודנטים לתואר ראשון בניהול/חשבונאות וסטודנטים ל-MBA) בפקולטה למפגש מרגש ומפרגן במיוחד, בו הוענקו להם תעודות הוקרה על הפעילות שלהם בשנה שהסתיימה (2019), והרימו כוסית לשנת הפעילות החדשה. פרופ' דן עמירם, סגן דקאן הפקולטה לניהול, האחראי על פעילות כל מועדוני הסטודנטים, הדגיש בפניהם כמה הוא גאה בפעילות שלהם מול הסטודנטים והבוגרים ובקשר שיצרו עם התעשייה, כל מועדון בתחומו.

מאיה פרטוש, חברת מועדון שוק ההון, מספרת, "מעבר לכל מה שהתואר מספק לי, אני מרגישה שהפעילות שלי במסגרת המועדון תורמת לי, באופן אישי, ברמה המקצועית (אני אחראית על הפן השיווקי של המועדון) ואני גם תורמת חזרה, לחברי המועדון, המקבלים כלים פרקטיים בתחום ההשקעות ושוק ההון מפעילות המועדון."        

"צוות המועדון מקווה ומצפה להמשיך לצמוח ולהשלים את סבב הגיוסים לתיק השקעות האימפקט שינוהל ע"י סטודנטים, חברי המועדון. יש למה לצפות," כך שיתף יובל הלוי, שנכנס לשנתו השלישית בהובלת מועדון שוק ההון בפקולטה לניהול.

יניב יציב, אחד ממייסדי מועדון האסטרטגיה והייעוץ העסקי (יחד עם יואב קורן) סיכם, "שנה גדושה ומלאה בעשייה מאחורינו, עם הפנים קדימה לשנה החדשה ולפעילויות ואירועים שבדרך! תודה לצוות המדהים שאיתי: יואב קורן, עומר אמסלם ועדי לוי. תודה לשותפים שמלווים אותנו בדרך ולפקולטה לניהול,  שנתנה לנו את כל הבמה והתמיכה שיכולנו לבקש כדי להקים ולבסס את המועדון."

בתחילת שנת הלימודים הוקם מועדון הנדל"ן, המיועד לסטודנטים ובוגרים של אוני' תל אביב העוסקים והמתעניינים בתחום הנדל"ן. המועדון מובל על ידי סטודנטים לתואר ראשון ותואר שני בפקולטה, בשיתוף מכון אלרוב לחקר הנדל"ן בפקולטה לניהול.

אלעד בראון, סטודנט לתואר ראשון, ממנהלי מועדון הנדל"ן: "תמיד סקרן אותי תחום הנדל"ן וכששמעתי שקם מועדון בתחום, מיד הצעתי מועמדותי. גיליתי שיש עולם ומלואו שכלל לא הכרתי ושמחתי להיחשף אליו. מטרת המועדון היא לקחת נושא בוער בתחום הנדל"ן (למשל תמ"א 38) ולהנגיש אותו לסטודנטים ולבוגרים דרך מומחים בתחום, המגיעים למפגשים ומשתפים. האירוע הבא שלנו הוא בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל – תחום סופר רלוונטי בעיני מאחר והרבה צעירים, סטודנטים חברים שלי, למשל, מחפשים עכשיו אפיקי השקעה בתעריפים המתאימים להם וזה כיף גדול לחשוף את הנושא לחברי המועדון."        

 

סטודנטים/בוגרים, מוזמנים להצטרף, לקחת חלק בפעילויות מעשירות ולהגדיל את מעגל הנטוורקינג שלכם - אז מה מעניין אתכם?

מועדון שוק ההון

מועדון האסטרטגיה והייעוץ העסקי

מועדון היזמות

מועדון הנטוורקינג תואר ראשון

מועדון הנדל"ן

מועדון הבלוקצ'יין

מועדון הנטוורקינג MBA

 

לתמונות מהמפגש >>

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>