פרופ' שי דנציגר

סגל אקדמי בכיר בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
ועדת מינויים יחידתית בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
ראש מרכז אקדמי בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
ראש מרכז בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
הפקולטה לניהול ע"ש קולר סגל אקדמי בכיר

מידע כללי

פרופ' מן המניין שי דנציגר, כיום עוזר דיקאן ליחסים בינ"ל והראש האקדמי של תוכנית SOFAER GLOBAL MBA, חוקר ומרצה בתחום השיווק ומומחה בהתנהגות צרכנים וקבלת החלטות. הוא בוגר התואר הראשון מהאוניברסיטה העברית בירושלים בחוגים פסיכולוגיה (בהצטיינות) ומנהל עסקים ובעל תואר דוקטור (Ph.D) במדעי המוח מ – UC DAVIS. פרופ' דנציגר עבד  כפוסט-דוקטורנט ב – UNIVERSITY OF WALES . בשנת 2000, עם שובו לישראל, השתלב כחבר סגל בפקולטה לניהול  ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן גוריון. בין שאר תפקידיו שם, כיהן כראש המחלקה לניהול. בשנת 2011 הצטרף לסגל הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב, ובין השנים 2011-2014 כיהן כראש ההתמחות בשיווק. לפרופ' דנציגר תחומי עניין מגוונים. הוא מפרסם בכתבי העת המובילים בשיווק, התנהגות צרכנים ובפסיכולוגיה ולעתים משמש כעד מומחה במשפטים העוסקים בהתנהגות צרכנים.

תחומי מחקר

התנהגות צרכנים, שיווק, קבלת החלטות, מודלים של עיבוד מידע

פרסומים

Publications since 2020

.An, J., Briley, D., Danziger, S., & Levi, S. (2023). The impact of social investments on charitable donations. Management Science, 69(2), 1264-1274

.Amit, E., Danziger, S., & Smith, P. K. (2022). Medium is a powerful message: Pictures signal less power than words. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 169, 104-132

.Hadar, L., Danziger, S., & Mortwitz, V.G. (2021). Choice bracketing and experience-based choice. Journal of Behavioral Decision Making, 34, 405-418

.Shani, Y., Appel, G., Danziger, S. Shachar R. (2020). When and Why Consumers “Accidently” Endanger their Products. Management Science, https://doi.org/10.1287/mnsc.2019.3509

.Danziger, S., Garbarino, E., & Moran, S. (2020). Don’t Call Us, We'll Call You: Considering Cognitive and Physical Effort in Designing Effective Response Systems to Manage Extended In-Process Wait. Psychology and Marketing, 37(3), 398-407

.Blekher, M., Danziger, S., & Grinstein, A. (2020). Salient Volunteering Behavior Increases Monetary Risk Taking. Journal of Consumer Psychology, 30(3), 525-533

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>